fredag 30. mai 2008

Hvorfor GTA IV er det beste spillet i verdenshistorien

1. Fordi når jeg har spilt gjennom hele historien fortsetter jeg å tilbringe timesvis i Liberty City uten noe spesielt fore.

2. Fordi det med Kate gikk skikkelig inn på meg. Og fordi det med Michelle også gikk inn på meg, ennå så forutsigbart det var.

3. Fordi østeuropeiske innvandrere dermed endelig har fått det kulturelle gjennombruddet de fortjener.

4. Fordi Femi Kuti er host på radiostasjonen K109.

5. Fordi jeg synes Dwayne snart må få skikk på problemene sine, fordi Packie er ganske kul men drikker for mye, fordi Brucie ærlig talt kan dra til helvete, fordi Roman maser for mye og juger for mye, og fordi jeg synes det var riktigst overfor Kate å dumpe både Kiki og hu andre jeg traff på internett.

Ingen kommentarer: