torsdag 28. august 2008

Fack! Mission Failed! Load game?

Altså, ingenting funka på radioen i dag. Så sendinga blei ikke tatt opp, så vi får ikke laga podcast. Og FM-sendern funka heller ikke, så dem som prøvde å få den med seg der, har heller ikke fått høre den. Den eneste sjansen du har til å ha hørt dagens sending er via radionova.no. Og HVIS du har hørt det der, og tilfeldighvis rippa det til disk, eller har en buffer liggende i en eller annen mappe, så send oss fila, da! Spillmatic@radionova.no Hvis du greier det skal du få skikkelig premie!

Hvis ikke, hvilket ærlig talt er mest sannsynlig, så blir det ikke noen sending her denne uka. Gled deg til neste i steden. Onsdag 21.00.

3 kommentarer:

Elvis Bling Laden sa...

huff! Det var dumt. Jeg likte den første sendinga godt.
Jeg vil gjerne høre the afeeliated. Og selvfølgelig den nye karpe diem singelen på neste sending også, siden jeg da ikke har fått høre den. Går det bra? Ja!

Elvis Bling Laden sa...

Jo, også lurer jeg på om dere kan si noe mer om Braids, det fantastiske plattformspillet til Xbox-live. Og så har det jo nettopp kommi en ny geometry wars. Jeg er litt fan av serien, men jeg har ikke kjøpt det nye. bare demoen. Men jeg har spilt det orginale geometry wars retro-evolved, også har jeg spilt Geometry Wars galaxies til Wii.

Min mening; Geometry wars er skreddersydd for xbox-kontrolleren. kontrolleren er dritbra (og kan brukes til pc uten problemer, ihvertfall hvis du er så heldig å ha en sånn gammeldags med tråd, men de produseres desverre ikke)

Wii kontrolleren er "morsom", men den er egentlig ikke noe særlig å spille geometry wars med, altså. Desverre. Bra forsøk, men mnæi... Derfor har jeg runna spillet med wii tilleggsutstyr for retro-spill. Det fungerer, men det er jo ikke noen xbox-stikke, tross alt.

Det gamle "retro evolved" er på en måte som ett brett til galaxies, men også det kuleste brettet av alle de nye. Det virker for meg som at det de har gjort med den nyeste geometry wars-versjonen, er å lage enda flere brett. Litt flere geometriske monstre.

Jeg har også forsøkt geometry wars retro evolved til psp. Det er også gøy, men du har jo ikke xbox-stikka til det heller. En penn blir liksom ikke... Du veit..

Jeg finner heller ikke den gamle retro evolved på xbox live lenger. Det er jo litt dumt. Hvorfor ikke det?

Aslak sa...

Bare så det er nevnt, vi er jo svært glade i våre lyttere, så både lydønsket og ett av snakke-om-ønskene er innvilga. i henholdsvis program 2 og 4. Sådetså! Bring em on, bring em on!